6 April 2013

Hummus recipe. / Reteta de hummus.

O reteta super simpla si cu mici modificari.
        Initial,am vrut sa pregatesc o reteta de fasole batute,dar m-am gandit sa inlocuiesc o parte din fasole cu boabe de naut.Sincer va spun,a iesit o reteta geniala.

Ingrediente:
  • 2 conserve naut
  • 1 conserva fasole
  • 2 cateti de usturoi
  • sare(dupa gust)
  • 2-3 cepe medii
  • 1/2 lingurita pasta de rosii
Modul de preparare:

    Pentru aceasta reteta am folosit fasole si naut la conserva.
Puneti intr-un bol nautul si fasolea si clatiti cu apa de citeva ori.


Foarte atent,cu blenderul incepeti sa pasati ingredientele.
Pasati bine,pina cand veti avea o pasta cremoasa.
Adaugati sarea,usturoiul pisat si amestecati bine.
Taiati ceapa rondele si o caliti in putin ulei,adaugati pasta de rosii pentru a avea o culoare intensa.
Decorati pasta de naut si fasole cu ceapa calita.
Foarte delicios!!!


Pofta buna!!!

3 comments:

  1. Grozava combinatie, nici nu ma mira ca a iesit asa bun!
    P.S. Imi pare bine de cunostinta!

    ReplyDelete
  2. Buna Alina!!! Si mie imi pare bine de cunostinta. :) :) :)
    Iti multumesc pentru vizita.

    ReplyDelete
  3. Reteta asta o voi incerca negresit. Arata minunat. Pupic.

    ReplyDelete